Gnäll-Fia!

En sån jävla, jävla natt!

Tolka mej rätt - jag är överlycklig för att Bebis ligger med huvudet neråt.
Men!

Såna jävla foglossningar jag fått!!
Bebis ligger och trycker på "nedre regionen" heela tiden. Inatt hade jag så ont att jag vaknade av att jag grät.
Jag kunde inte vända mej, jag kom inte ur sängen för att springa och kissa.
Oj, vad tårarna rann.
Däremellan vaknade jag två gånger av att jag hade kramp i vaden.
Och det brukar ju släppa om man ställer sej upp - just det, om man bara fick ställt sej upp!

Pratade med Mamma nu på morgonen, hon hade likadant när hon väntade en av mina bröder.
Hon sa att hon hade fått backa om hon skulle längre sträckor, som när hon skulle hämta posten :)
Kul syn :)

Fasen vad jag ångrar nu att jag tyckte att Anders skulle jobba fredag också denna veckan - han brukar ju vara pappaledig då.
Jaja, 3 dagar kvar bara.

Idag ska Hugo till Bvc och mätas och vägas och få spruta.
Efter det skulle vi träffa Camilla och barnen - men får nog se nu..
Har ju en tendens till att bli på så jävla dåligt humör när jag har ont.
Vill jag behålla henne som vän kanske jag gör bäst i att stanna hemma :)


Russin-mys i soffan :)


Kommentarer
Postat av: Sara

Han är såååå söt

2010-07-23 @ 20:27:39
URL: http://sarben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0