Dagen igår!

Jag och Hugge och Mamma trotsade regnet och åkte på marknaden igår ändå.
Och tur var väl det - för när vi var framme sprack det upp rejält och blev superväder!
Nästan lite för vamt tillochmed..
Fick shoppat loss en hel del.
T-shirtar
både till Hugge och Sambon, korv och strumpor och massa torkad frukt som jag har fått dille på det sista. Toppenbra!

Efteråt for vi till Mamma och fikade. Jag deckade på soffan och Mamma och Hugge undersökte världen.

När vi kom hem var Kalle och Jannike och barnen här.
Kalle var här med traktorn och hjälpte oss med att fixa iordning inför gräsmatteodlingen.
Det blev verkligen stort efter att han fyllt ut och fått bort allt högt gräs.
Kommer nog bli jättebra dethär!
Och på baksidan av huset fick vi äntligen bort våran fula stora jordhög.
Känns också kanon!

På kvällen kom Anna och Sofia (Hugges fastrar) med pizza :)
Vi bestämde att vi ska åka med dem till deras Morbrors ö torsdag till fredag.
Ska bli jätteroligt.
Dem ska paddla kanot och åka vattenskidor.
Synd att jag är höggravid - annars hade jag visat dem hur man åker vattenskidor på riktigt! :)

Idag blir det en hemmadag!
Malin och Loke kommer hit vid lunch.
Ska bli jättekul!
Var evigheter sen som vi träffade dem! 

Ikväll när Hugge somnat ska jag och Anders ha fredagsmys!
Bara vi två!
Det var också evigheter sen!

Nu blir det blåbärsfrukost!




Kommentarer
Postat av: Jannike

Hoppas ni får en mysig myskväll:) Kram på er!

2010-07-23 @ 11:37:44
URL: http://jannikejarlbrink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0