Babbel babbel!

Jag tror bannemej att Skiten i magen vände sej inatt!
Imorse när jag kände efter var jag nästintill hundra på att jag kände ett huvud där nere, en rygg på höger sida och rumpen rätt upp.
Hoppas, hoppas, hoppas!
Imorgon vid den här tiden vet jag säkert!

Nu är förvärkar och sammandragningar meeeer än välkommet igen!

Igår gick jag in i vecka 34. Fattar ni att det om 6 veckor kan finnas en Bebis är i huset?
Helt otroligt!
Kanske ska börja fixa med en till spjälsäng och tvätta lite Bebiskläder snart?
Kanske inhandla pyttepyttblöjor och mini-nappar också?


I torsdags for vi iväg med Emma och Magnus och deras Söt-Agnes!
Vi tog in på hotell/motell och tillbringade några dagar i Falkenberg och Båstad.
Har blivit några dagar borta nu - och ack så skönt det är!

Men jag måste erkänna att det är rätt skönt att vara hemma också.
Idag blir det stor-städningen här. Känns som om jag inte har städat på evigheter.
Dessutom skiner solen och det blåser - perfekt tvätt-väder!

Ne, nu sover Hugge - dags för dammsugning och golvtvättning! Jippi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0