Gnäll-Fia!

Alltså, är det bara jag som känner mej helt jävla sjukt deprimerad? Är det bara jag och min kropp som fullständigt skriker efter sol? Jag behöver solsken, bar mark och gröna löv. NU! Jag orkar tamejfan inte med det här mer.

Jag hatar snö. Jag hatar snö, kyla, is och kalla bilar. Jag hatar, hatar, hatar. 


Vid middagsbordet tog jag i ordentligt.

-Anders! Jag funderar på att skjuta mej.
-Va?
-Ja, jag funderar varenda jävla dag på att skjuta mej.
-?
-Men jag har ju ingen pistol!


Tur att jag har dessa underverk som förgyller mina dagar :)

  

Kommentarer
Postat av: Emma Andersson

Kolla in http://www.solstranden.se/. kanske värt ett besök? Man kan koppla bort snön och kylan för ett tag i alla fall och ladda upp med sol och värme, även om den inte är på riktigt......



Jag är SÅ glad för att du inte har någon pistol! Om du har lust att hitta på någon så säg till så gör vi något roligt! Kram

2010-02-09 @ 12:55:37
URL: http://emmahelenaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0