Åt rätt håll.

Tänk att lite sol, lite dripp-dropp och lite plus-grader kan få mej att må så otroligt mycket bättre. Jag vill greja. Jag vill fixa och dona. Ut med det gamla och in med det nya!
Snön har bokstavligt talat brakat ner från taket inatt och idag. Det låter som att hela huset ska falla ihop!   

Jag har haft en otroligt trotsig 1-åring här hemma idag. Jag städar och han stökar ner. Men vädret har underlättat så in i bomben. Hade inte solen och plus-graderna tittat fram idag, så hade jag legat på golvet och slitit mitt hår just nu. Men inte idag :) Idag har vi skrattat en hel del, jag och Hugo.

Ikväll ska vi hem till Birgitta och Kinn och äta räkor. Det ska bli mys!

Och tro det eller ej, men idag letade jag fram mina gamla mammakläder. Delade känslor detdär :)

Kommentarer
Postat av: Magnus

Har varit samma här....jäkla liv när snön åker!!!

2010-02-27 @ 13:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0