Stresstisdag och sovproblem.

Jag borde inte sitta här. Jag borde stressa runt och packa skötväskan, käka frukost och duscha och klä på oss.
Jag är förjävla slapp.
Idag ska vi till Ikea med Linda och hennes fina töser. Hoppas på att kanske få köpt lite julklappar. Haha - måste väl vara superkul att få julklappar från Ikea :)

Hugo igår. Han skrek och gapa och svor. Ne, kanske inte svor. Men hade han kunnat svära, så lovar jag att han hade gjort det. Han totalvägrade att gå och lägga sej. Kvart i elva stod han i sin säng (ja, jag fick satt på långsidan igen!) och i princip skrek sej till sömns. Det har aldrig hänt förut. Och kommer aldrig hända igen. Med det dåliga samvetet kunde ju inte jag sova. Han sov hela natten och sover fortfarande. 
Kan det kanske vara så att talat är pågång och att det kanske är därför han är så arg och orolig på nätterna?  

Näpp, sätta fart var det ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0