SmalEddie & mammafika!

Eddie var så duktig så duktig. Grät bara en liten stund, snyftade lite och ville sen ligga nära, nära. Min lille snuttegos. Idag har han mest sovit. Vaknat och skrattat lite och sen somnat om igen. Lillegosen är rediga 63 centimeter lång och en aning smal för sin längd. Så nu ökar vi matdoseringen och hoppas att han väger bättre den 22!

Idag var tanken att vi skulle bombadera Camilla och barnen. Men efter att jag handlat fikat så läser jag hennes sms, där hon skriver att hennes små pojkar är en aning förkylda. Eddiegosen har vart lite halvhängig det sista och en ny förkylning är det sista jag vill ge honom. Helst eftersom jag inte ska vara hemma så mycket i helgen, och snuttegosen är en aning mammig. 

Emma och LillAgnes kom förbi med en Bumbo som vi får låna till Eddie. Oj, vad stor han blev när man satte honom i den! Och oj vad arg Hugo blev :) Hugo tyckte visst att det var hans.

Och sen kom andra Agnes också! Och hennes mamma och lillasyster såklart. Dem promenerade hit. Så duktiga är dem! Så det blev fullrulle här hemma ändå!

Imorgon är det fredag och jag jobbar kvällen. Börjar faktiskt tröttna lite på det nu. Fredagsmys är ju min grej. Och det känns som om det var evighetersen jag hade det nu.
Fredagsmys på en söndag är inte lika mysigt.

Nu ska jag duscha. (Snabbdusch med tanke på våran elräkning som kom idag!) Sen ska jag mysa ner mej med Eddiegosen i soffan och kolla finalen av Halv Åtta Hos Mej!

Hörs imån! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0