Slappedag & MeandIträff!

Har haft en riktigt toppendag idag! Det bästa med att jobba är att vara ledig! Man riktigt njuter av ledigheten!

Hela förmiddagen spenderade vi i soffan.
På eftermiddagen åkte vi till Malin och shoppade kläder. Massor till mej och ett par byxor till Huggemannen. Jag måste säga - Jag älskar MeandI-kläderna. Den 30 januari ska jag ha MeandI-träff med den nya vårkollektionen. Massa kläder till barn och mammor, gravida som ogravida är lovade! Så jag hoppas att ni vill komma! Som sagt, det är inte bara barnkläder eller gravidkläder längre, utan till alla tjejor i alla åldrar. Om inte annat så kan ni ju komma och fika och umgås bara. Så anteckna det i era kalendrar nu!

Nu ikväll har vi sett Bröderna Karlsson. Jättebra. Det är ju inte allt för jobbigt att vila ögonen på Björn Bengtsson :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0