Måndagsgnäll och Bb-vän!

Då var det måndag. Härliga måndag. Konstigt att man kan gilla måndagar va? Misstänker att jag bara som mammaledig kommer att säga en sådan sak.

Hugo är helt galen. Han har slutat sova. Sover nada. Han ligger i sin säng och gnäller hela nätterna. Kan man bli galen av att höra på för mycket gnällande från en snart tvååring - så kommer jag att bli det.
Ingenting - INGENTING - gör honom nöjd! Som vid frukosten idag. Gröt. Nej. Yoghurt. Nej. Macka. Nej. Välling. Nja. Varm burkmat. Ja.
Varm burkmat. Det totalvägrar han ju alltid! Aah!
Kläder. Nej. Måla. Nej. Titta på film. Nej. Bygga duplo. Nej. Leka med bilar. Nej. Sova. Nej. Gnälla. JA.


Idag ska jag iallafall försöka packa gnällfisen och hans lillebror i bilen och dra mot Varberg. Vi ska hälsa på Charlott och hennes pojkar. Jag träffade Charlott på Bb. Hon fick en Ruben fyra minuter innan jag fick en Eddie (som då var en Emil:)).
Ska bli jättekul - om bara Hugo kunde vara lite nöjd.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0