Kalasdags och söndagsstress.

Söndag och jag är ledig. Åå vad mycket mer man uppskattar ledigheten så fort man har jobbat litegrann. Ska börja jobba mer - japp det ska jag!

Idag är det 3årskalas för LokeToke.
Jag är tokstressad och vet inte vart jag ska börja. Vi har iallafall fått avklarat frukosten. Eddie sover och Hugo sölar med en yoghurtburk. Anders är med Lillasyster och kollar bil.
Tanken var att bara jag och Hugo skulle åkt på kalas. Har inte vart ensam med Hugo sen Eddie kom - så det känns som om det är på tiden att det blir lite Mamma-Hugo tid. Men Anders kom iväg på tok för sent - så dem kommer garanterat inte hinna vara hemma till halv två - då vi hade behövt åka. Så ja, det blir nog både Kungsmässan och kalas med två barn. Kungsmässan idag med två barn måste ju bara vara underbart! Visst?

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0