Grubbelmaja & funderingar!

Jag är en såndär människa som aldrig är nöjd. Jag tänker ut nya projekt innan dem första är avklarade. Sån har jag alltid vart - kommer nog alltid att vara. Och trivs bra med det.

Nu grubblar jag för fullt över hur jag ska göra om i Hugges rum. Spjälsängen är inte direkt populär längre. Kanske en större säng hade vart något att tänka på. Men då vill jag ha nya tapeter och nya färger. Och så måste jag ha bestämt mej för om dem ska dela sovrum eller om dem ska ha varsitt.

Jag tror jag trivs med att grubbla.

Kommentarer
Postat av: Malin

hmm.. Maja, e inte det ett fint namn? på tal om grubbelmaja då såklart! Strax ska jag o lyssna på hjärtat för första gången :)

2010-12-16 @ 14:17:52
URL: http://familjenmalin.blogg.se/
Postat av: Fia

Jo! Maja är jättefint! Men Ebba är nog snäppet finare.. Jag har för mej att jag hade Maja som förslag när vi väntade både Hugo och Eddie..?!

Ååå, myyys!

Snackat med Pierre om torsdagen btw?

2010-12-16 @ 15:15:30
URL: http://stallakarrsvagensex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0