Förmiddagsbus och jobbkväll.

Dem få timmarna jag fick sova inatt, sov jag ihopklämd mellan en vagga och en glödhet ettåring. Sådär gott kan jag meddela. Klockan fem fick den glödheta ettåringen för sej att gå upp. Klockan sex satt han och käkade frukost ihop med sin pappa.
Halv elva hade jag packat in busungarna i racerbilen och for till Camilla och Bröderna Bus. Där vankades det megagod lasagnelunch(!) och massa lek med Alexander och William och Hilma och LillAgnes :)
Nu ligger sönerna i varsin säng och sover. Jag packar väskan för en kväll på slottet. Ikväll får grabbarna ha fredagsmys utan mej. Jag får ha fredagsmys på söndag. 

Han till höger var till salu inatt - men nu tror jag att jag har ångrat mej :)

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0