Hej hej hallå.

Hej alla underbaringar.

Så härligt att se att ni alla är kvar, trots min fruktansvärt dåliga uppdatering. Sånt gillas!

Har funderat fruktansvärt mycket det sista. Men nu känner jag att det fanemej får vara färdigfunderat! Så från och med idag, No More Grubblerier!

I huset har det riktigt sprungit iväg! Det fattas vitvaror, golv i köket och en del lister. Och duschdörrarna är inte på plats, då det strular lite med A-hus. Men jag tänker då inte ge mej! Har man sagt att dem runda dörrarna ingår, så har man! :)
Tyvärr så har någon(?) slarvat bort sladden som man för över bilder med, så jag kan inte lägga upp några nya kort. Men jag lovar att göra det såfort någon(?) har hittat den! (Misstänker att skurken är han som just nu ligger och sover middag i morfars säng!)

På tal om sprungit iväg så vet jag inte vad som flugit i Huggemannen. Han är så stor! Han är så medveten! Han pratar och skrattar och luras. Han är bara helt fantastiskt underbar. Det känns som om vi bara skrattar oss igenom hela dagarna :)

I måndags var vi hos Malin och Hilma. Ja, vårt andra hem kan man kanske säga :) Annika kom förbi och visade upp sin Theo. Och han var så himla, himla fin. Så himla liten. Så himla söt. Och oj, vad stor Hugo blev! Tänk att Hugge har vart så himla liten. Jag kommer knappt ihåg det.

Nu blir det the och knäckebröd! (Knäckebröd är helt klart underskattat!) Och en timmes Hem till gården! (Hem till gården är underkattat av nått! Hem till gården är fan bäst.)
 

Kommentarer
Postat av: Moster Emma

Jag tycker faktiskt att det är ganska illa när man har börjat kolla på Hem till gården. Har man inget bättre att göra? :) Tyvärr har även jag börjat titta på det ibland....suck..

2009-09-17 @ 10:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0