Jag och mitt hus :)

Ha!

Kortsladden är återfunnen och här kommer dem utlovade husbilderna.

Kök. Ja, det ser ni ju nu :) Kaklet och diskbänken är på plats. Nu är även handtagen uppmonterade. Köpte egna, då dem som ingick var tvärfula. Hade först tänkt Lansa, men ångrade oss på plats till Tyda. Alla handtag kommer att vara liggande, då jag avskyr när det är blandat liggande och stående! :)



Här ser ni resultatet av listen. Vi, läs Snickarn, kapade den på mitten, längst med. Det blev mycket bättre! Och jag växte allt några centimeter när även kakelsnubben nickade och berömde. Mycket bra gjort, tyckte han.



Mera kakel. Visst är det snyggt? Jag bara skulle ha det! Här har det inte blivit fogat ännu, men det är det på riktigt :)

Hall. Ingen klinkers på golvet här, men i verkligheten så :) Det blev bra! Kan tycka att det skulle vart lite mörkare, men det var ju det jag blev avrådd ifrån. Så jag får vara nöjd. Bild kommer nog imån.



Toalett. Påbörjad kakling. Nu är det klart och toalett och handfat är på plats. Fortsatt diskusion om duschdörrarna :)



Golv i tvättstugan. Detta ingick(!).




Imorgon hoppas jag att jag har lust att traska bort och ta mer kort. Ibland känner jag att jag bara inte orkar gå dit, för ibland orkar man bara inte ta en motgång.



Men visst blir det fint?! Max 3 veckor kvar nu!


Kommentarer
Postat av: Sarah

Herre min gud nu flyttar ni snart in ;)

Kan inte riktigt förstå det, men vill gärna kika in och se hur det ser ut på riktigt liksom!

Kanske kan gå dit tillsammans imorgon? Så kan jag stötta dig om någon motgång skulle dyka upp!



Kram!

2009-09-16 @ 21:11:42
URL: http://sarahjoh.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ska bli kul att se det färdiga resultatet! Än så länge ser det toppen ut :)

2009-09-17 @ 10:41:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0