Underbara morgon!

Halv 9 for vi upp idag! Pigga och utvilade och allmänt fräscha. Eller inte :) Men glada. Vad annat kan man vara när man vaknar av en styck Hugo som har tryckt ner hela spjälskyddet och ligger och kikar och ropar på mamma att hon ska vakna :) 
Gick upp, blandade en välling och packade in oss i bilen. Dags för en morgonpromenad på Tjolöholm med Systrarna Johanson och söta, rara Agnes med den mycket fräcka tuppkammen! Jättetrevligt. Verkligen!
Efteråt blev det Sconesfukost hos minsta fröken Johanson. (Bäste-Sarah för er som inte hänger med :))
Nu har jag vilat middag och Hugge sover fortfarande.

Underbar start på dagen må jag säga! Det hoppas jag verkligen att vi gör om, Sarah! :)

(Aah, nu slog det mej plötsligt, att snart kan jaaag bjuda på frukost i mitt nya kök, i mitt nya hus! :))


Om en stund kommer Annika och Theo hit, och då blir det ännu mera promenad! Annika ville såå vääldans gärna se på huset, och okej då, det kan jag väl visa upp. *inte alls stolt som en tupp :)*


Sen får vi se vad dagen har att ge! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0