Tråååkinlägg.

Ikväll mår jag sådär kasst igen. Bara tänker och grubblar. Varför liksom?

Vill att Anders ska komma hem nu :(


Hur som helst!

Var vid huset för en stund sen. Nu har vi golv i alla sovrummen. Kanonfint! Och alla överskåpen i köket är på plats. Hoppas på att kunna ta bilder imån morgon när jag går bort för att snacka med Snickarn.
En månad kvar!

Idag var jag och Hugge hos Annelie och William. Det var toktrevligt! Munnarna gick i ett! William var 57 cm när han föddes! FEMTIOSJU! Fattar ni eller?! Och vägde nästan 4,5! Stackars, stackars Annelie :( Men ack så fin :) 
Hoppas verkligen på att det blir fler gånger! :)

Nu öser verkligen regnet ner! Skönt. Älskar att ligga i sängen när det regnar. Det är myyys.
 
Hugge ville inte somna i sin säng idag. Anders är mycket bättre på att lägga honom än vad jag är. SÅ Hugo fick somna i mitt knä i soffan. Så mysigt när han riktigt burrar in sej och bara gosar. Älskade unge!! 

Nepp, sängen.

Kommentarer
Postat av: Moster Emma

Du grubblar helt enkelt för mycket!! Tänk lyckliga tankar :)

2009-09-03 @ 11:55:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0