Skorekommendationer?!

Jag tror bestämt att jag ska köpa ett par skor till Huggemannen. Han älskar ju att gå runt. Ni vet när man går bakom dem och dem håller i ens fingrar?
Jag har hört att Kavat ska vara bra "första-skor"! Någon som vet något om det? Eller rekommenderar ni något annat?

Lilleman har slutat sova middag. Japp, han sover ungefär 20 minuter per dag.
Inatt sov han hela natten utan mat! Eller ja.
Jag gav honom faktiskt en hel flaska när jag gick och la mej. Den slurpade han i sej i sömnen. Sen vaknade han några timmar senare och låg och gnydde och hade sej. Klappade på honom ett tag, sen somnade han om. Utan vare sej välling eller vatten. Sen sov vi till kvart över åtta. Och både var pigga och glada och utvilade. :) 

Imorgon när jag vaknar är det bara EN dag kvar :)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Kavat är jätte bra!! Ganska dyra, men de är värda det!! Skoboo i Ullared brukar vara billigast!!

Kram

2009-09-30 @ 10:23:45
URL: http://lacamilla.webblogg.se/
Postat av: emelie

Å nej har han slutat sova middag... det som är så skönt (ler) Men vad skönt att han sover så bra på nätterna!!

Ang skor.. jag tycker att Kavat är de bästa lära gå skorna, fula (de flesta) men överlägset bäst stöd. Båda mina barn har/haft kavat som första skor. Åker du till G-kås så är de ca 200:- billigare på sko uno eller vad affären heter. De är dessutom de bästa skorna (enligt mig:-) för tjocka bebis fötter. Max hade aldrig fått i sina fötter i nått annat än kavat när han var bebbe:-)



Kramar och hoppas vi syns nån utav helgerna:-)

2009-09-30 @ 11:32:12
URL: http://minabusungar.blogg.se/
Postat av: Bloggägarn!

Okej! Tack! Ett par Kavat får det bli! Ska till Ullared nästnästa vecka! (Näe Hugges mormor har semster och vill passa honom :))

2009-09-30 @ 13:00:57
URL: http://stallakarrsvagensex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0