Så jäkla typiskt!

Att det ska regna när jag och Hugge ska göra stan! När regnade det sist liksom, och när gjorde vi stan sist?!

Hursomhelst.
13.oo ska Hugge vara hos Mia, the sjukgymnast. Jag misstänker att hon inte bara kommer att ha bra saker att säga. Jag känner det på mej, och jag ser Hugges utveckling. 
Sen ska vi till apoteket, shoppa massa! Sen blir det Jysk! Jo, det är sant! Jysk liksom. Min hataffär i världen. Har aldrig gillat Jysk, kommer nog heller aldrig att göra. Men igår var det en så himla fin byrå i Jyskreklambladet, så jag bara måste dit och kika på den! Dessutom har ju Jysk flyttat, så det kan ju bli lite spännande. 
Bredvid Jysk någonstans ska det tydligen ligga en billig möbeloutletaffär, tänkte försöka leta upp den också!

Sen blir det besök på Jannes och SO Börjesson. Var ju helt 1oo på att jag skulle målat i Hugges rum, men kom på att jag måste ju kika på vad det finns för tapeter. Man kan ju springa på någon som bara är SÅÅ Huggeman! :)

Sen blir det nog lite handling också! Lite torrvaror och sånt. Och lite blöjor och gröt och barnmat!

Sen blir det besök hos Hugges Farmor!

Så ja, full dag kan man säga! 

Oj, detta måste vart ett tråkigare inlägg än vanliga va?! :)





  

Kommentarer
Postat av: Camilla

Oroa dig inte för Hugos utveckling!! Jag tror inte att han är ett dugg sen, alla barn är olika!! Det finns barn som aldrig kryper utan bara reser sig upp och traskar iväg en dag!! Kram på Er!! Måste ses snart igen!!

2009-09-22 @ 10:01:05
URL: http://lacamilla.webblogg.se/
Postat av: maria

skulle bara säga att den möbel outleten vid freeport du skrev om har en massa fina fatboy. sett en massa annonser. har typ velat ha en sån i 2 år men vi har ingen plats och den är lite dyr. :(

2009-09-22 @ 20:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0