Freeedag!

Idag hade lönen kommit in på kontot. Hur underbart är inte det då? Hade nästan, nästan glömt av den där känslan. Det är visst värt att jobba ändå :)

Igår kväll när jag låg och funderade slog det mej att vi inte har några lampor :) I lägenheten där vi bodde innan, hade vi en myslampa. Det var ju så litet och fönstrerna var så små, så det fanns liksom inte plats för mysbelysning. Vi tände oftast ljust när det behövdes.
Men nu slog det mej ju att vi måste ju för bövelen ha lampor till det nya huset. Hur lätt är det annars att flyttgreja när det börjar mörkna redan klockan sju och vi inte har en lampa att tända? :) Kökslampor och sånt är ju inget man direkt vill spontanköpa :) Världsproblem! :)

Nu blir det strax bvc, och jag är hur glad som helst, för jag har massor med pengar på mitt konto :)



Kommentarer
Postat av: Carolina

Vi har massor av lampor liggande hemma från gamla lägenheten som vi inte använder....ni får gärna låna/fynda så länge =)



Kram

2009-09-25 @ 11:53:03
URL: http://sjomanshustrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0