En dag kvar :)

Mindre än 15 timmar kvar! Såhär nära har det aldrig vart :)

Dagen idag har bara svischat förbi! Fast jag vet inte riktigt vad vi har gjort av den. Vi röjde upp rätt rejält här hemma iallafall. Och så var vi ju och badade med Linda och Agnes och Sarah och Jenny! 
Huggemannen visste inte riktigt vad han tyckte om det. Men Agnes njöt för fulla muggar. Jag har märkt att Hugo alltid kollar av läget rätt mycket innan han ger sej in i något. Precis som sin mamma! Jag måste alltid stämma av läget innan. Framför allt inför nya människomöten och nya händelser :)
Får höra allt som oftare att Hugge liknar sin mamma mer och mer. Det gillas! :)

Efter badandes mötte vi upp AndersPlutten :) och tryckte i oss varsin pizza. Jag och AndersPlutten alltså, inte jag och Hugge :)

Nu sover Hugo och jag ska inta soffan!

Kommentarer
Postat av: jannike

Håller tummar och tår för att ni får huset idag:) Hoppas, hoppas, hoppas:)



Ne nu är de inte allt för länge kvar, 10 dagar till BF och 6 dagar till hinnsvepningen:)

Kram

2009-10-01 @ 08:01:11
URL: http://[email protected]
Postat av: Carolina

LYCKA TILL IDAG!!!!

2009-10-01 @ 08:46:20
URL: http://sjomanshustrun.blogg.se/
Postat av: Camilla

Jag håller tummarna som en tok för att huset ska vara 100% felfritt!!

Kram

2009-10-01 @ 10:46:07
URL: http://lacamilla.webblogg.se/
Postat av: Moster Emma

Håller tummarna så hårt jag kan!

2009-10-01 @ 11:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0