Kvällsbabbel och nostalgibilder :)

I några dagar nu har mina besökare bara ökat och ökat. Nu har jag dubbelt så många som jag är van att ha :) Känns bra :)  Känns helt jävla fantastiskt roligt!!

Så Sarah! Nu måste du göra min header! Till helgen kanske? :)

Idag har Hugge vart en gnällfis. Han har sovit 45 minuter på hela dagen. Han sover vanligtvis minst 3 timmar. Yngsta Lillebror har haft studiedag och bara gått hemma och drällt och tjatat om pizza.
Jag har inte gjort ett skit på hela dagen, och det fick jag minsann höra när Hugges pappa kom hem. 
Hela huset ser ut som Hajkon Tajkon.

Hugges farmor och faster var här och fick en kopp the. Stackarna. Till det här dårhuset liksom :) Faster Sofia tröttnade rätt fort på Hampus tjat om pizza, så hon slängde in honom i bilen och for till pizzerian så att han blev tyst. Tack, snälla Sofia!
Hugge fick en träningsdräkt från Nike. Jättetuff!


Imorgon ska jag med Hugge till Bvc. Fasen vad roligt det ska bli att väga och mäta honom. Tror han väger över 1o. Eller ja, det måste han ju göra. Idag har han tillochmed stått några sekunder. Men det var nog mer tur än skicklighet :)


Har precis legat och tittat på Lyxfällan. I min nya fatboy :) "Åh! En fatgirl i en fatboy". Underbar humor den där Hampus.
Hursomhelst. Den där tjejen i Lyxfällan. Allvarligt talat. Helt jävla slut i huvudet! Men jag hade fan kunnat döda för att få hennes lugn! "Oj, vi har visst skulder på över 9oo ooo, och ett hus som kanske är värt 4oo ooo.. Oj, det behövs visst renoveras för 38o ooo. Men jag kommer sova lika gott som vanligt."
Och sen bryter hon ihop för att hon fick byta bort sin bil (Ja, nu var ju det en saab, så jag kan ju mycket väl förstå att hon blev ledsen! :))
Men vad fan! Hur tänker hon? Dem hade utgifter på över 5o ooo, i månaden! Ett barn, och nummer två påväg. 
Och jag, jag ligger och vänder och vrider på mej för att jag har en obetald räkning till Adlibris, som ska vara betald den 28. Men jag oroar mej nu, för att jag kanske glömmer att betala den! (Vilket aldrig har hänt!!) (Ja, jag vet att jag kan gå in och betala den redan nu, men där sätter latheten in :))
Jag säger det igen, jag hade kunnat döda!  


En knappt stolt morbror :) Hampus då - han med humorn.



Äldsta morbrorn.



Och det här kortet lägger jag upp bara för att jag tycker om det så himla, himla mycket.



Hugge själv. 12 timmar gammal. Och alldeles sönderstucken i händerna :(


  

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0