Onsdag förmiddag :)

Idag blir det en slappedag. Man kan tycka att vi har det rätt ofta, jag och Hugge. Och så är det nog också. Men det är det vi trivs allra bäst med. Vara hemma och mysa och leka och gosa. Träna på att krypa och stå och säga mamma :) Gå promenad när vi känner för det. Och framför allt så kan Hugge sova när han känner för det.
Stackarn sov knappt en blund igår när jag var ute och for runt med honom. Han måste ju spana in exakt allting. Herregud, tänk om han skulle missa någonting! :) 
Men han var otroligt duktig! Märkte ju knappt att jag hade med honom. Min stora pojke!


Sjukgymnasten igår var helnöjd med Huggemannen! Tyckte han var hur duktig som helst, och berömde hon mycket, mycket över hans pincettgrepp. (Det är ju det hon kollade extra mycket, pga nyckelbenet som gick av vid förlossningen.) Jag påpekade lite att han är mycket bättre med högern, (det var vänstern han bröt) och då sa hon att pincettgreppet inte brukar komma förrän vid 10 månaders ålder. Så han har hela två månader på sej att bli lika duktig med vänstern :)
Och så tyckte hon att han var otroligt stadig :) Säger det igen :) Min stora pojke! :)


Titta vad som fick följa med hem igår då? :)




Jag ville haft den turkosa eller mörkgråa, men ni ser ju att jag inte har så mycket att säga till om i vårt förhållande :) En ljusgrå blev det! Höll på att somna i den redan igår kväll :) Undra just hur många kvällar som man kommer att sova i den? :) Helt jävla underbar iallafall!


Sen var vi och kollade på tapeter. Hittade jättefräcka från Keek-A-Boo till Lilleman! Kommer bli kanon!

Imorgon är det en vecka kvar till besiktningen! Hääärligt!

Frukostdags! 


Kommentarer
Postat av: jannike

Man ska slappa mycket:)

Haha* tack så mycket. Men just nu känner jag mej mest blekfet:P Va ska ni hitta på i helgen? kram

2009-09-23 @ 09:38:08
URL: http://[email protected]
Postat av: Moster Emma

Säcken ser skön ut :) Får prova den nästa gång jag är nere!

2009-09-23 @ 16:30:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0