Kvälluppdatering.

Idag när Anders kom hem efter sin fyllehelg planerade vi vårat liv :)

Vi bestämde när resten av ungarna ska komma, när garaget och utbyggnaden av huset ska ske. När jag ska utbilda mej till någonting jag verkligen vill bli. Vilken dag vi ska köpa en trisslott och vinna oss rika. När bröllop ska stånda och vilket år vi ska gå i pension. Känns skönt att ha en plan. :)


Smyckespartyt hos Emma var verkligen jättebra! Så jäkla mycket smycken som man bara måste ha! Fick beställt ett halsband, dock inte till mej :) Utan till någon annan, men det kan jag inte skriva här. Till mej själv köpte jag en bricka som det står Hugo på, som jag kan hänga i det halsbandet som jag redan använder twentyfourseven. 

I lördags när jag jobbade träffade jag en gammal jobbarkompis som heter Jane. Hon hade också fått barn. En Liam, född i november förra året. Hon försökte övertala mej till att följa med på Kyrkans Barntimmar i Fjärås imorgon. Men det känns ju så fruktansvärt lite mej! Men hon menade på att det var inget Gud och Jesus och Hallelulja snack. Utan dem satt mest i en ring och sjöng lite sånger och sen fikade dem och åt lunch. Det var det bästa av allt :)
Jag är sjukt sugen att träffa Jane och hennes Liam och så kommer det även komma dit en annan gammal jobbarkompis som också fick barn nästan samtidigt. Och dessutom! Hade det vart kul att träffa lite mammor från Fjärås, nu när vi ska flytta hit igen. Känns lite fel håll att åka till Frillesås Öppna Förskola nu. Men visst borde Fjärås också ha en Öppna Förskola?
Fruktansvärt kluven i den här frågan! :) (Visst har jag stora bekymmer? :))


Just nu sitter jag här medans mina grabbar ligger där uppe och snarkar ikapp. Snart. Snart har vi vårat hus! Snart, snart ligger mina grabbar och snarkar ikapp i vårat hus. Underbara tanke!


Ja just det ja! Hugo ålar! Äntligen! :) Haha, trodde aldrig att han skulle lära sej ta sej framåt! Men johådå!



Nehe, ett nytt sovförsök kanske?

Kommentarer
Postat av: Malin

Och När får vi gå på bröllop?

Snart hoppasjag ;)

2009-09-21 @ 09:29:29
URL: http://familjenmalin.blogg.se/
Postat av: Bloggägarn.

Malin: Hehe. Tror du lär märka det, eftersom det mycket troligt kommer bli du som får styra upp det :)

2009-09-21 @ 10:27:24
URL: http://stallakarrsvagensex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0