Härliga söndag!

Helgen har bara flygit iväg!

I fredags åkte ju Anders till Värmland. Jag och son och bror hade pizza-chips-dip-och-choklad-kväll och kollade på The Mist av Stephen King. Skitbra. Och skitgrym. Och skitslut. Men absolut sevärd!
Både jag och Hampus fullkomligt älskar skräckisar! Så det blir alltid skräckfilm när vi har filmkväll.

Igår jobbade jag ju. Det är fan tungt alltså. Slitit som 17 och man är så jävla död dagen efter. Nu har jag inga mer tider uppbokade, och det känns faktiskt skönt. Men jag lovar att suget efter jobb strax kommer tillbaka och vips så har jag väl några tider till. Det är ju snart jul (!) och då vankas det julbord. Får se hur det blir med det.

Idag är det söndag. Jag är helt slut. Men Hugo var underbar inatt! Vaknade halv sex första gången och åt en skvätt välling. Därefter sov han till åtta, och jag vaknade av att min pappa var uppe och hämtade honom och jag deckade om till halv elva. Sköna söndag!
I eftermiddag ska jag till Emma på Smyckesparty! Ska bli jättekul! Drog med min vapendragare Kinn också :)

I veckan som kommer är det en hel del inplanerat.
Sjukgymnasten med Hugo.
Bvc med Hugo.
Träffa Lisen :)
Och Malin och Hilma :)
Sen hade jag tänkt åka till någon storaffär och köpa skafferivaror och allt såntdär som man behöver. Vill ha nytt! :)
Och sen måste det bli en jävla massa promenader! Har vart jätteduktig i veckan, gått minst en timme varje dag. Men det sabbades ju rätt gott av helgens matintag. Nästa söndag ska jag nog ha som mål att vägra några hekto mindre än idag. Hm. :)

I lördags fick Hugo tand nr 2 :) Så nu har han två söta små gaddar nere i munnen.
Och igår hade Hugo och mormor övat krypning, så nu drar han iallafall in benen under sej. Det har han aldrig gjort tidigare. Han har liksom inte ens haft en tendens till att göra det. Så vem vet, det kanske blir lite krypning ändå :)

Nu blir det nog lite vilande på soffan innan vi ska iväg.

Ha en skön söndag, alla!


HuggeHuggorm på rymmen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0