Det här har hänt :)

I lördags var det jobb. Het okej.

I söndags var vi hos Malin och Pierre. Lika trevligt och mysigt som vanligt. Vi åt Kinamat tills vi spydde. Ordagrannt. Ja, jag iallafall. Kanske inte den bästa iden att vräka i sej massa, massa friterat när man inte ätit något på hela dagen. Sen promenerade vi! Pierre plockade björnbär för han trodde att han skulle få ligga då :) Dem är så lättlurade dem små liven.

I måndags gjorde vi nog ingenting. Kommer inte riktigt ihåg. Misstänker att jag tvättade :)

I tisdags, igår, var vi inne en sväng på Kungsmässan. Köpte en ny tröja som jag inte vågat visa för Anders än :) Och så handlade vi mat. Jag hatar att handla mat.
På eftermiddan kom Emma och Magnus. Dem ville se huset. Så roligt när folk kommer och är nyfikna. O så roligt att få visa upp det :)
Efter visningen gick vi en promenad i blåsten ute på Tjolöholm. Jag hade vart duktig och gjort baugetter och kokat kaffe. Så vi tog en fika alldeles vid havet. Supermysigt verkligen! Det måste vi göra fler gånger!

Idag är det onsdag! Och vi ska alldeles strax till Annelie och William. Se hur dem har det! Och hoppas på att vinden lugnar ner sej så man kanske kan ta en promenad. Det ska bli kul!

Ha en bra dah alla!

Och ni som kan! Glöm inte att kommentera inlägget nedanför!  


Kommentarer
Postat av: emelie

haha ja då behöver ni inte skrida in i sänghalmen än på ett tag... kanske nästa vår?

Så då får de plocka massa björnbär (var det inte så?)

2009-09-02 @ 20:22:24
URL: http://minabusungar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0