Dags att inhandla en gå-vagn kanske?

 





Kommentarer
Postat av: Camilla

Hmmm, va det inte Hugos mamma som i sitt senaste inlägg antydde på att Hugo skulle vara lite sen?!?! Klart att han ska ha en gåvagn!! Jätte billiga på Ge-kås!! Kram på Er!! Nu ska jag sätta Alexander i hårdträning!! ;)

2009-09-22 @ 13:08:07
URL: http://lacamilla.webblogg.se/
Postat av: Camilla

Jag brukar ge honom så mycket han vill ha, men ibland dricker han som en tok och då tar jag bort den efter en stund!!

Vissa barn har ibland lite svårare för att rapa när de dricker vatten så ta upp honom en stund efter att han har druckit, speciellt om han dricker mycket. Alexander måste alltid rapa när han druckit vatten annars blir han jätte ledsen!!

Han kommer säkert att bli jätte arg när han märker att det är vatten i flaskan, men härda ut!! Jag tror inte han kommer dricka lika mycket vatten som välling, men gör han det så kan jag aldrig tänka mig att det skulle göra något, risken finns kanske att han kissar extra mycket!!

Kram

2009-09-22 @ 13:15:01
URL: http://lacamilla.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0