Att jag aldrig kan säga Nej!

Bara genom att svara i telefonen och öppna dörren, så har jag köpt grejer för nästan 3oo spänn idag.
Först ringer det en försäljare, som jag redan från början säger till att jag inte vill svara på några frågor. Hon fortsätter och säger att det går snabbt och vips så har jag beställt hem 2 par boxerkalsonger till Anders och 3 par stringtrosor till mej. Jag som inte ens använder string!

Några timmar senare står granntvillingarna och ringer på dörren. Vips har jag köpt julkort. Julkort! Jag som ska skicka Hugo-julkort till alla vi känner i år! Och i bara farten beställde jag en olivtvål också. Detta stödde iochförsej WWF och det tycker jag känns bra. Men ändå liksom. Jag som tycker att jag är så duktig som inte har börjat med att köpa kläder över nätet än.  

Kommentarer
Postat av: emelie

haha vad härlig du é! vem ska du ge stringen då? hihi



Du har så rätt i båda dina kommentarer men med skorna blir det farligt dyrt, och som du skrev här i inlägget om att inte handla på nätet. Gört inte! haha det är så satans dyrt med frakt och dessutom inte alls lika kul som att shoppa i affären.



La en kommentar om fatboyen innan men min dator la av, så det funkade nog inte.

Den var skit fin iallafall. Vi har också pratat om att köpa en som Max och Tii kan ha framför tv:n, med risk att mamma och pappa tar över:-)



Kommer du med den 10:de på tjej fest? hade varit så skoj, så vi lär känna varandra:-)



Oj detta blev långt, men hoppas du får en fortsatt bra kväll.

kramar

2009-09-23 @ 19:39:33
URL: http://minabusungar.blogg.se/
Postat av: jannike

haha jag känner igen mej:) har också jätte svårt att säga nej.



De är degna språket som är roligt tycker jag:D eller mysigast iallafall. Ja de ska bli roligt att se vad hugo skaffar sig för egna ord:)



Säg bara till om du vill ändra till den 8:e.

Kram

2009-09-24 @ 15:19:45
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0