Wednesday.

Hugo - the måånster, tyckte inte att Mamma skulle få sova inatt. Så det har hon heller inte gjort. Trött som en överkörd bäver är jag, men jag har ett fint hus, så vad gör det? :)

Har fortfarande inte hittat kamerasladden. Får ta en ride bort till Paps och se om jag hittar den där!


Annars idag blir det en tripp bort till grannen :) Ja, grannar är vi väl allihopa här ute på vischan!? Ska våldgästa Linda och Söt-Agnes.

I eftermiddag blir det mera tv-tittande! Alltså, tittande efter tv, inte tv. Och snälla Någon, skjut mej om vi kommer hem utan!

I kväll blir det ännu mera tv-tittande. Alltså, tittande tv, inte efter tv. För ikväll börjar Bonde Söker Fru och sen är det Grääjs! Underbara onsdag! (Misstänker att jag får våldgästa igen. Paps den här gången.)

Jannike och Magen, eller Magen och Jannike :) och Jannikes systeryster var precis här. Kul att äntligen bo så att man kan få lite spontanbesök som livar upp! :) Det gillar jag skarpt! Tummen upp för spontanfikor! Hallelulja!

Kommentarer
Postat av: Carolina

Onsdag kvällarna framöver är räddade!!! (ps. har du läst mitt blogginlägg...hur man lurar männen till att få den ultimata slapp onsdagskvällen? ;)



Jag kommer gärna och hälsar på er någon dag snart och ser hur ni fått det. Kram

2009-10-07 @ 14:09:23
URL: http://sjomanshustrun.blogg.se/
Postat av: Bloggägarn

Ja, vi får försöka få till en dag!

2009-10-09 @ 10:11:01
URL: http://stallakarrsvagensex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0