Veckans höjdpunkt!

(Eller ja, årets kanske, för oss småbarnsföräldrar :))

På lördag ska vi på fest. RocknRoll slasch fotbollsfest. Och det ska bli så jävla kul!! Och så ska jag supa Sarah under bordet! Om inte hon hinner supa ner mej först. 

Hursomhelst.


Jävlar vad jag lääängtar! 


Förresten kom jag i ett par jeans idag som jag inte kunnat ha på evigheter. Magdallret hängde rätt gott över knappen, men upp kom dem. Och knäppta blev dem. Och det är fanemej det som räknas!

Nästa vecka Nästa gång det finns pengar på kontot blir det en pulvervecka. Det är bannemej på tiden!



Lite kärlek änna.


Kommentarer
Postat av: HAHA!

HAHAHAHAHAHAHAHA fia lilla fia.. Tror du att du kan supa mig under bordet? Sitter och skrattar lite för mig själv och undrar hur det skulle gå till?



DU däremot fia, du kommer få åka hem klockan 20.00 för att jag worked my magic on dig :P



MOAHAHAHAHAHA!

Postat av: S





...och jag längtar också föresten :)

2009-10-07 @ 09:34:11
URL: http://sarahjoh.blogg.se/
Postat av: Malin

Vi e jätteförkylda jag o Hilma! Fan, vi vill ju leka med er! Kraam!

2009-10-07 @ 10:06:29
URL: http://familjenmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0