TÄNKT!

Jag har tänkt!

Dra på trissor! Det är sant!

Jo. Jag har en hel del möbler här hemma som jag hade tänkt att slipa ner och måla om. Ni vet pysselipyssla och kluddelikludda..
Jo. Så jag tänkte såhär.
Är det någon som skulle vilja göra mej sällskap med det? Typ kanske bestämma någon dag i veckan, i några veckor, som man slipelislipar och kluddelikluddar på sina möbler? Sina egna självklart då? Ni måste ju också ha massor med grejer hemma som ni skulle vilja göra om?

För jo. Då tänkte jag att då får jag lite egentid, kommer hemifrån lite samtidigt som jag umgås med någon PLUS då att jag får gjort lite nytta! Så det blir ju fyra flugor i en smäll! Inte dåligt va?

Vi kan säkert stå borta hos Paps i hans uthus. Uthus är till för förvaring brukar han säga! 

Det är inte ofta jag tänker, men när jag gör det, då tänker jag jävlar i mej till! 


Nu blir det strax brunch, sen Fest med stort f, så här lär ni nog inte se mej mer idag.


Så jag får önska er en trevlig lördag, så hoppas jag att ni önskar mej en trevlig söndag! :)

Kommentarer
Postat av: jannike

Ja vad menar jag egentligen;)



Jo de låter som en plan, iofs tror jag inte den kommer försen nästa vecka igen, alltså att jag går över minst en vecka. Men vi får väll se vad bebis har tänkt sig.



Stackars Lilla Hugo:D:D Tur att han har en sån förståndig pappa då;) Anton har en mamma som är lika fjortis han med, inte för hon dricker så ofta men när hon väl gör de så flödas de alkohol så mamman inte kan ta sig ur sängen påminst 2 dagar!



Men va? köper han en TV? De har jag ju svårt vatt tro:) Då får vi väll komma och titta PÅ eran tv i veckan, för ni har väll inga kanaler va?



Kram på er

2009-10-10 @ 14:45:53
URL: http://jannikejarlbrink.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag har inga möbler som behöver göras om men jag kan hjälpa till =)

2009-10-11 @ 18:32:07
URL: http://johannasbabbel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0