Sovrumstjafs.

Jag och Anders har länge sagt att vi vill ha en såndär vit brädvägg i sovrummet. Men nu vettekatten längre.
Jag är lite sugen på att göra ett grått sovrum. Anders tror att det kan bli kallt, men det måste det ju faktiskt inte bli! Det måste ju finnas nån varm grå?!

Jag har alltid gillat våran säng, men Anders tycker tydligen inte om den längre. Och jag är ju inte jätteledsen för det :)
Jag skulle helst vilja ha en säng utan någon stomme alls. Bara en madrass på fyra ben. Eventuellt en såndär tyghuvudända. Ni vet en såndär som man gör själv och som man klär in i tyg, och är hur enkel som helst att ändra utseende på. Vilket borde vara perfekt för mej, som tröttnar på i princip allt!

Hängde ni med?

Såhär fruktansvärt tråkigt är vårat sovrum just nu. När jag inte riktigt vet hur jag vill ha det, känns det dumt att skruva upp hyllor och hänga tavlor, bara för att liksom.
Fast lite orättvisa är bilderna, för det är faktiskt mysigare i verkligheten.







Som alla vet älskar ju jag stjärnor. Så mycket att jag faktiskt skulle kunna tänka mej ett stjärnigt sovrum :)

Om det är någon som har tips eller förslag eller ideer, är ni mer än välkomna med dem. Sängen kan vi som sagt tänka oss att byta ut. Sängborden gillar vi. Byrån kan vi också tänkas slänga ut. Jag trodde att utrymmet mellan garderoberna och väggen skulle vara mindre, så jag trodde att byrån skulle passa perfekt där. Men nu tycker jag bara att den ser malplacerad ut.






 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0