Note.

Ha!

Nu ser jag mitt vårt sovrum framför mej!

Till det behövs:

En styck ny säng. En vit, och jag vet precis vilken!
Två styck nya sängbord. Vita. Japp, jag har hittat dem. På Jysk av alla tusen ställen! Ja, jag vet att ni vet att jag hatar Jysk. Men fan, jag får nog tänka om lite. Känns faktiskt som om Jysk har uppdaterat sej en aning.
En stor burk grå färg.
En liten burk vit färg.
En overhead.
Ett styck nytt överkast. Grått.
Med matchande kuddar. Typ gråa.
Ja, och så allt lull-lull runtomkring.

Perfekt.

:)


Wallander var det ja!

Kommentarer
Postat av: CarroK

låter riktigt snyggt! vi får vår lägenhet helrenoverad nu o vi ( typ jag) har nog oxå kommit fram till att vi vill ha grått i sovrummet. Min storasyster har en varm grå i deras vardagsrum som jag gillar skarpt. alltid lika roligt att inreda, man skulle ha några extra millar på kontot bara så man kunde välja fritt =)

2009-10-25 @ 20:21:25
Postat av: Bloggägarn

Carro: Jaha, vad roligt! Vart bor ni? Då kanske jag låter dej prova först och så får du guida mej bland alla gråa nyanser sen :)

Har du (eller ni hehe) tänkt nåt mer "tema", eller "bara" grått?

Precis, en mille eller tjugotre! Mammapengen blir man inte rik på direkt :)

2009-10-25 @ 21:49:03
URL: http://stallakarrsvagensex.blogg.se/
Postat av: Mickan

Jäklar, det ska bli såå kul att se resultatet! Lycka till!

2009-10-26 @ 11:33:23
URL: http://livetochhemtjnsten.blogspot.com
Postat av: carro

vi bor vid tattostudion ungefär. mmm ska bli grymt skönt med nytt, men oxå mycket beslut... man vill ju att d ska bli så bra! Njä vi har tänkt den varmagråa på väggarna jag upplever den som "lagom" mörk hos min syster men hoppas bara den blir bra hos oss oxå, eftersom d e sovrum vill man ju ändå ha d lite murrigt. Sen har vi ett överkast från mio som jag älskar i grå/silver, svart o nått mönster, o ovanför sängen en stor puss-tavla som jag har låtit målas lite tecknat eller vad man ska säga i vit,grå o svart från ett foto på mig o R. Vill ha nya vita nattduksbord o helst silverkanderlabrar på varje sida men där säger nog plånboken stopp än sålänge, vill ju ha fint i de andra rummen me haha! skulle vilja hitta nån maffig lampa oxå. har beställt soffa o soffbord idag iaf..o hittat massa fina grejer till hallen på FB interiör, där skulle jag kunna flytta in =)

2009-10-26 @ 17:32:27
Postat av: Bloggägarn

Spännande! Får allt ta och komma och spana in lägenheten sen!

Jag har faktiskt ställt in en silverkandelaber i sovrummet idag!Dock utan ljus hehe. Den kommer bli tokbra ihop med grått!

2009-10-26 @ 18:08:20
Postat av: carro

Aaa jag älskar kanderlabrar, spec i silver, har hittat en stooor i en möbeloutlet i falkenberg, den har piggar så man kan ha tjocka ljus i...blev helt kär när jag såg den men dock låg prislappen närmare 4000...när jag blir mijonär ska jag ha den =)! ja visst du är så välkommen, blir förhoppningsvis klart innan jul men d där litar jag inte riktigt på än. E riktigt nyfiken på erat drömbygge me!

2009-10-26 @ 18:33:25
Postat av: Bloggägarn

Carro:

Bara till att börja spara :)

Nja, drömbygge vet jag ju inte om det är.. Men det är en bra början :)

Jag och Hugge är hemma på dagarna, bara till att kika in! :)

2009-10-26 @ 20:16:51
URL: http://stallakarrsvagensex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0