Mycket bra början på veckan :)

Idag har mina favorit-tjejor vart här. Fika och husprat och skvaller. Kan man använda förmiddagen till något vettigare? Nej, jag tror inte det jag.
Hugge och Hilma kom riktigt bra överens idag. Fast Hugge var lite blyg i början, nyvaken och allt. Men nu snart, så leker dem säkert på riktigt. Hugge blev lite trött på Hilma i slutet och körde över henne med gåstolen. Elaking. 

Sitter här och konstaterar att det börjar mörkna ute. Jag som lovade Anders att det inte alls skulle vara mörkt när han kom hem. Skit. Jävla skitSverige faktiskt. Nu kommer det vara mörkt i evigheter. Fast en slapp hemma-mamma som jag är väl den sista som ska klaga. Jag hinner iallafall vara ute medans det är ljust!

Igår fick vi upp en gardinstång till! Ja, dra på trissor! Helt otroligt!

Till helgen hoppas jag att vi kan tapetsera i Hugges rum, och sen vill jag göra sovrummet! Ska bara få loss mina sista surt sparade slantar så vi kan köpa sängen :) (Nej, en ny säng låg inte med i beräkningarna :))

Näpp, laga middags-dags. Så jävla tråkigt!



Det är svårt att få en bra bild på båda två. :) 





Kommentarer
Postat av: Malin

Tack för idag!

Nu får vi se till o träffas riktigt ofta ett tag så de inte blir blyga för varandra! Kram kram!

2009-10-26 @ 18:14:42
URL: http://familjenmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0