Lite pladder såhär på onsdagseftermiddan!

Ursula har namnsdag idag. Fint namn. Hugo och Ursula. Hugge och Urse? Eller inte.

Vem i glögheta helvete döper sin unge till Ursula?!


Idag har jag börjat skala av mina berg här ute på tomten. Ja, ni läste rätt. Jag skalar och skalar och skalar. Och nu orkar jag fan inte skala längre, så nu sitter jag här och väntar på att det ska börja regna. Så att jorden rinner av och jag får se resultat! Plötsligt slog det mej att vi har jävligt mycket berg!


Och nu! Tänkte jag läsa klart Isprinsessan. Den som har fortsättningen kan skicka den till Stallakärrsvägen 6! Alternativt komma förbi och lämna den, så kan jag bjuda på en kopp kaffe eller två. Eller ett glas vin, eller hela jävla flaskan när den ändå är öppnad, om det skulle passar bättre!  

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag kan köpa bokhelvetet till dig för en flaska vin;)

2009-10-21 @ 15:34:28
Postat av: Emma Andersson

Låter som om du har en del att göra men det är väl så det är att ha hus? :) Jag funderar på att komma ner helgen 13-14-15 november. Ska ni vara hemma då?

2009-10-21 @ 16:00:01
URL: http://emmahelenaandersson.blogg.se/
Postat av: Carolina

Får kanske införskaffa boken som

en ursäkt för kaffe/vin :)

2009-10-21 @ 16:37:14
Postat av: Malin

Jag har 2:an, 3:an o 4:an här!

2009-10-21 @ 18:20:58
URL: http://familjenmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0