Klagovisan.

Fy bövelen. Att jag aldrig tänker. Hur sjutton kunde jag välja att ha min sockerfria vecka just när lingonveckan är på intåg. Jag är ju pantad på riktigt.

Så nu sitter jag här. Trött som en gris, då jag mått helkasst inatt. Svettats och frysit om vartannat. Plus då att Hugge har slutat sova middag, så det är full rulle mest hela tiden här hemma.
Och jag har ont i tjejmagen. Så in i bövelen ont i tjejmagen.
Och jag är sjukt jävla sugen på en pizza. Och en 2 liters cola. Och en påse chips med tillhörande dip. Och Kinapuffar. Idag hade jag kunnat DÖDA för KINAPUFFAR!!

Och Anders är inte hemma förrän sent :(


Stackars mej. På riktigt. Stackars mej!


Kommentarer
Postat av: Mickan

Nä kom igen nu, nu får du rycka upp dej, du fixar detta! om några dagar är sockret en onödighet även för dej! Men jag tycker såklart synd om dej! Hejja Hejja!

2009-10-28 @ 15:10:46
URL: http://livetochhemtjnsten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0