Jag, Wallander och Shanti.

Wallander - Tjuven såg vi igår. Den var mycket bättre än Kuriren. Men så är jag ju sjukt svag för Shanti Roney också. Absolut bäst är han i Tusenbröderna! Till alla er som inte sett Tusenbröderna. GÖR DET!! Men se till att ni har några lediga dagar när ni börjar se den, för när man väl börjat går det inte att sluta! Jag har alla 3 filmerna om det är någon som vill låna! :)

Nu blir det Cellisten. Också Wallander. Japp, Wallander-veckan kan man kalla det! Så himla roligt när Kurtan gått och blivit lite småkär på gamla dar :)

Shanti och fula hm snygga flickvännen.. Såklart. 


(Bild snodd från google.se, och jag är inte det minsta säker på att det är hans flickvän, det tog jag bara förgivet :))

Kommentarer
Postat av: jannike

Har inte heller sett cellisten, så säg om den va bra eller ej:)Ha de bra! Kram

2009-10-15 @ 15:42:48
URL: http://jannikejarlbrink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0