Helgens planer.

(Det här skrevs runt 15.3o, men strömmen gick. Och eftersom jag är en latjävel så publicerar jag det nu istället för att skriva ett nytt inlägg. Emma och Magnus har vart här! Emma hade gjort en jättefin uteblomsgrupp till oss! Det blev tacos tillslut. Trots saknad ström och saknad köttfärs. Sicken tur vi hade att Carolina var här och kikade och fikade och lämnade en mycket fin blomma. För hon fixade även ködefärs! Kladdis blev det ingen, för jag glömde. Men annars så stämmer nog hela texten!)

Idag: Tacos och mys med Emma och Magnus. Anders går på semester idag, mycket värt att firas!

Imorgon: Brunch på Skårs Gård. Bra med en rejäl grundning. Förfest, FEST och efterfest :) Eller ja, jag är glad om jag kommer till FEST :)

Övermorgon: Söndag. Fast nästan som fredag, eftersom Anders är semesterledig 2 veckor framåt.


Idag har jag levt på kladdkaka. Blev en halv kvar från igår, och eftersom jag hade tänkt bjuda på kladdis (småbarnförälder? Jag? Vadå?) idag, så var jag ju tvungen att trycka i mej resterna, eftersom jag behöver formen till en ny. Jobbigt.

Idag har det inte hänt mycket på inredningsfronten. Fixade lite på utsidan, men blev inte såpass nöjd att jag behöver visa det här. Hehe. 



Men en bild på mitt vårt köksbord kan jag bjuda på! :)

 

Nu blir det faktiskt sängen. Kommer att bli en hård dag imorgon! 

God natt och sov så gott!





  

Kommentarer
Postat av: Malin

De e såå snyggt! Drick lite vin för mig ikväll också! Kraam!

2009-10-10 @ 09:08:07
URL: http://familjenmalin.blogg.se/
Postat av: Moster Emma

Snyggt bord!!

2009-10-10 @ 17:21:06
Postat av: Linnea

Jättesnyggt Fia! :)

2009-10-10 @ 22:34:23
URL: http://mammacaruso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0