Hehe.

Haha. Var bara tvungen att kolla så att ni fortfarande var med :)


Iallafall, vi börjar så smått komma iordning. Dem flesta sakerna börjar få sin bestämda plats. Men jag tycker att det känns sådär att lägga ut bilder, när jag fortfarande inte är riktigt hundraprocentigt nöjd. Fast frågan är om man någonsin kommer att bli det?
Imorgon lovar jag att leta upp kamerasladden och lägga ut en bild eller två. Jag behöver massa tips och ideer! Framförallt undrar jag vad 17 vi ska göra med allrummet! Just nu står det två stolar och en kista där. Anders är sjukt inne på att göra en bar där. Och jag har börjat köpa förslaget en aning. Men då vill jag ha en liten och snygg bar, och två mysiga fotöljer, ett litet bord och självklart barstolar. 

Hugges tapeter har kommit och jag hoopas innerligt att dem snart kommer upp! För hans rum ska bli otroligt kul att fixa!

Vardagsrummet är också halvklart. Vi har en soffa, en tresits, som vi trivs väldigt bra med. Och soffbordet får också hänga med. Frågan är vad vi ska köpa mer. Jag är inne på att köpa två fotöljer till. Men fotöljer är bannemej dyra! Två fotöljer kostar ju nästa lika mycket som en soffa. Men med två fotöljr kaa man möblera om lite mer, med två soffor låser man upp sej så.. Hm. 
Och så har vi fortfarande ingen tv! Det stör mej mest! Anders skulle vart inne och köpt en idag, men det var visst ingen som passade Herrn.
Suck.


Hugge då? Han är roligare än roligast! Idag tog han flera steg alldeles själv med  gå-vagnen. Min stora pojk. nu ligger han och sover för natten. Inatt sov han hela natten, hoppas på en sådan natt i repris! :)

Nu blir det nanedags i nya sovrummet :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0