Friday = Fri dag?

Idag känns allting mycket bättre! Lustigt att man kan ha sådanadär dagar. Tänk vad hjärnspöken kan ställa till med. Jaja. Nog om det.

Idag har vi WilleBus på besök. Hans föräldrar har lämnat honom för en tripp till Helsingborg. Tror jag att det var.
Det är mysigt att ha honom här. Han smyger runt och kollar läget, spanar på Hugge och sover en stund.

Idag har jag börjar skissa på min framtidsdröm igen :) Anders bara suckar och tänker realistiskt. Det gör jag med, men inte riktigt i samma banor som han :)
Men det är bannemej inte helt omöjligt, det ÄR faktiskt inte det! Så nu ska jag googla runt lite, tänka lite, och det jag gör mest, och bäst. Drömma! :)

Annars idag blir det nog inte många barn gjorda. Det regnar och är toktråkigt väder. Vi tänkte ha fredagsmys hela dagen. Ikväll kommer Carlsson/Götesson/Pierresdotter på besök! Jag ska spöa skiten ur dem i Buzz! 

Kommentarer
Postat av: Sarah

AH har ni buzz?? isafall ska jag minsann sla er i det nagon dag; for ar det nagot jag ar bra pa, sa ar det banne mig buzz ;)

2009-10-19 @ 19:30:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0