Första tjuvkiken.

Kamerasladd återfunnen. Första bilden.
Väldigt mörk dock. Men så är det ju nästan natten också.

The tåjlätt. Det är här vi kissar och bajsar. Långtifrån färdiginredd, men funkar finfint under tiden. Så småningom ska det komma upp en hylla med massa krokar under, och en bänk av något slag. Helst träslag. Som jag kan sitta och klippa måla tånaglarna på medans Hugge badar badbalja.


Och så en detaljbild. Har hört att man ska ha med det också.



Fast i skrivande bloggstund kom jag på att jag nog hellre vill ha mitt ljushus där istället.

Sådär. Mycket bättre! (Dumt när det tar sån förbannat lång tid att ladda upp bilderna, så att man hinner möblera om under tiden :))


Nu blir det sängen och en beck-film.

Nattinatt!

 


Kommentarer
Postat av: Moster Emma

Jag ser verkligen fram emot att komma och se hur ni har det!!

2009-10-08 @ 19:29:24
Postat av: maria

får ju säga att jag börjar bli jätte sugen på det också....:) ska försöka se hur nästa vecka ser ut så kan vi ju se på det.kram

2009-10-08 @ 22:54:22
URL: http://sockerblomma.blogspot.com
Postat av: Bloggägarn

Ni är så välkomna så!!

2009-10-09 @ 10:10:14
URL: http://stallakarrsvagensex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0