Dagen idag.



Ytterligare en tripp till Ikea blev det idag. Hugge var väl sådär impad.

Lite krokar, lite hyllor och en och annan blomma fick snällt följa med hem. Mycket bra.  
Och så fick jag bytt våra kökslampor. Vi köpte två stora klotlampor, i helgen, som vi (så småningom!) ska få uppsatta över köksbordet. Men när vi kom hem upptäckte vi att dem skilde otroligt mycket i färg. Så idag blev det fixat. Check!


Bäste snubben från A-hus var här och tittade till oss idag! Och kolla vad han hade med sej. Mycket uppskattat! Fast ja, om någon hade köpt någonting av mej för ett sjusiffrigt belopp, hade jag nog också kunnat kosta på mej att ge dem en chips-och-korv-och-cider-korg. :)


 


Kommentarer
Postat av: Joanna

Åhh vad härligt att ni äntligen har fått ert hus nu. Så jag tänkte komma och hälsa på i vecka om det går för sig?? Skall du med ut i morgon med alla mammorna?? kramar

2009-10-08 @ 23:52:27
URL: http://jagochminatrollungar.blogg.se/
Postat av: Bloggägarn

Joanna: Ja, det går alldeles utmärkt bra! :) Nej, jag hoppar det.. Vi ska på fest imorgon, så jag kände att det blev lite mycket.. Hoppas ni får kul! Kraam!

2009-10-09 @ 10:09:30
URL: http://stallakarrsvagensex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0