Hugo-update!

Jaha, mina vänner. Tisdagen avklarad.
Idag har min mamma, hennes vännina, hennes vänninas dotter och hennes vänninas dotters son varit här och fikat.(!)
Dottersonen hette, (eller ja heter faktiskt fortfarande!) Melvin och var (är!) cirka en och en halv månad äldre än Hugge. Det var så roligt att se dem.
Hugge sprang runt i sin gåstol och Melvin kröp efter. Och oj vad Hugge skrek. Hehe.

Hugge har faktiskt stått upp alldeles av sej själv flera, flera gånger nu. Idag stod han jättelänge! Ja, flera sekunder faktiskt! :) Ända tills han fattade att ingen höll i honom, då trillade han och grät en skvätt. Hugge tycker att det är så fruktansvärt hemskt att trilla. Han är fullkomligt livrädd för det.

Och så har han börjat få ett sånt jävla humör! Jag fattar fan inte vad han har fått det ifrån!! (:))
Igår slog(!! Ja, det är sant!) han mej med knytnäven för att han inte fick trycka på tv-tryckan. Både jag och Anders blev helt paffa. Idag blev han fullkomligt vansinnig för att han inte fick pilla på besticken i diskmaskinen! För att inte tala om när jag råkade sätta kylskåpsmangneterna alldeles för högt på kylskåpet, så att han inte nådde dem! Jävlar vilket liv det blev!
Dessa humörsmänniskor alltså! :)



En snygging i mockasiner är ute och spatserar! :)

face
 

Kommentarer
Postat av: Emma Andersson

Kan verkligen inte förstå vart(vem) ifrån han har fått det där humöret :)

2009-10-21 @ 09:37:04
URL: http://emmahelenaandersson.blogg.se/
Postat av: Malin

Ja, jag ser det verkligen som högst märkligt att just ditt barn fick ett hetsigt humör!

2009-10-21 @ 10:11:53
URL: http://familjenmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0