När fan blir det imorgon?!

Jag är en sån som vill att allting ska hända på en gång. Helst ska det redan ha hänt.
Anders är en sån som, ja, vad ska man säga. Kommer jag inte idag, så kommer jag imån.

Vet ni vilka jävla konflikter det kan resultera i?!

Typ. Hej och välkomna hem till oss. Vill ni ha kaffe så finns det i skafferiet, vi sitter här och surar. Passar det inte så stick.

Annars är det underbart med hus. Och en 7ooo kvadratmeter stor tomt som snart kommer att vara asfalterad för att vi fixar den imorgon. Tvättstugan kommer också bli klar imorgon, samma med tv och möbleringen i vardagsrummet. För att inte tala om sovrummet. Och för att inte förglömma alla gardinstänger vi ska skruva upp imorgon. Hoppas bannemej att imorgon har tillräckligt många timmar, så vi hinner med allt!

Idag ska vi kolla på tv och köpa 2 krokar så att jag ka få upp min hissgardin. Vem fan har vart här och snott Tempot?!


En ytterlampa har kommit upp idag iallafall. Eller ja, egentligen 3 stycken. Men det får bannemej räcka med en bild! (Och fan vilken dålig bild då.)

Den jättefina gruppen jag vi fick utav Emma och Magnus, får pryda den provisoriska trappen. (Det kommer inte bli någon trapp på länge, då vi ska ha altan över hela alltet, sådär framåt vårkanten. Därmed inte sagt vilken vår!) 

 

Och mina älskade sniglar fick självklart pryda framsidan. Det är dem som hälsar välkommen här. (Fast det var jäklar vad dem blivit rostiga. Gamla måntro?)





Kommentarer
Postat av: Freda

Haha! Jag känner igen det där;)

Är det möjligt att alla halläningar är sådana?

2009-10-12 @ 15:33:35
URL: http://fredaom.blogg.se/
Postat av: malin lundin

haha du verkar ha det tufft nu=) och det blir en lång morgondag=) vi ska bygga så vi blir nästan grannar med jannice...eller kalles föräldrar där dom ska bygga

2009-10-12 @ 18:03:33
URL: http://mittlivsommamma.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0