Dagen i ord.

Idag har Theo och hans mamma vart här och fikat. Det var jättetrevligt. Theos mamma och pappa har köpt en nytt hus, ett bautastort renoveringsobjekt. Ska bli riktigt, riktigt kul att följa det!
Tänk vad olika man tänker och beslutar egentligen. Tänk om vi också hade köpt ett renoveringhus. Undrar var och hur vi hade bott då. Ibland tänker jag att jag gärna hade köpt ett projekt, men oftast är jag gladast för det vi har. Inget slår ju läget. Jag älskar Tjolöholm! Och jag gillar verkligen huset! Fast ibland blir jag lite rädd och tycker att vi har byggt för litet.


Idag på eftermiddagen slängde jag in Hugge och mej i bilden. Hugge behöver att par pjux, så att han kan traska runt lite utomhus också. Men det blev inga pjux. Det blev två filtar till soffan, en ny Peak tröja till mej och lite roliga inredningskyltar istället. Om jag hade fått hade jag nog köpt hela Hemma-butiken på Freeport! Hittade ett så jävla snyggt överkast på Hemma också. Drog dit A också, och det var fullt godkänt! Så det får det bli!

Nu ikväll har vi vart hos Rasmus och Sarah och ätit köttbullar. Sarahs köttbullar i sås. Så jävla gött!


Nu ska jag faktiskt gå och lägga mej. För jag fryyyser :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0