2 på samma.

Jag har en kompis. Ja, tro det eller ej! :) Som snart ska få sitt andra barn. Deras första bebis heter Anton och blir 2 år imorgon.
Deras andra bebis heter ingenting änsålänge, för den vägrar komma ut.
Det var sagt att den skulle kommit i söndags. Fast jag trodde stenhårt på att den skulle kommit i torsdags.
Bara Hugge som är punktligheten själv.
Hursomhelst. Ni kan ju själva räkna ut att det finns chans, risk tycker Jannike, att den (ne, man säger inte den om bebis), kan komma imorgon. På Ant´s födelsedag. Jag tycker att det hade vart fräckt. Råcoolt minst sagt. 

Nog om det.


Eller ja, det var nog det som fick bli. För jag har visst ingenting annat att skriva om idag.   

Kommentarer
Postat av: jannike

Hihi vilket söt inlägg! Men jag har tänkt att knipa imon:) För imon vill inte jag, sen är den välkommen igen.

Du skulle sett Malins min när jag kom idag, hon va rätt förvånad. Hade nästan kunnat tänka mej att gå till nästa måndag bara för att se hennes min:D Hihi



Hoppas Tvn är bra!



Kram på er

2009-10-13 @ 21:34:50
URL: http://jannikejarlbrink.blogg.se/
Postat av: maria

Jag tycker också det är fräckt med 2 på samma dag men det är ju kul för barnen med var sin dag. Knip jannike kniiiiiiiiiip!!

2009-10-13 @ 22:26:31
URL: http://sockerblomma.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0