Om sanningen ska fram.

Haha. Ja, jag lever!

Jag har så tokigt många projekt i luften just nu, så jag hinner bannemej inte kladda här. Och. Jag funkar som så, att jag kan inte sitta vid datorn i tio minuter. Sätter jag mej, så är jag fast. I minst en timma. Och det funkar ju inte. Det finns så mycket annat roligt att göra!
Som Hugo tillexempel! Han är så jävla rolig! Det är full rulle heeela dagen, det ska lekas och krypas och skrattas och busas. Klockan arton är det någon som slår honom i skallen och han somnar på två röda. Sen är det full rulle klockan sex dagen efter :)

Idag när jag kollade runt på lite bloggar störde jag mej något otroligt på att bara se städade bilder. Haha. Så därför bjuder jag på en från vårat datarum just nu, och därav den största anledningen till att jag inte vill sitta vid datorn! :) Datarummet fungerar just nu som målarrum. Ni ser det inte, men i hörnet till vänster står mitt största målarprojekt. Och i allrummet står ett till, men just nu är färgen slut :( 

Så såhär mina vänner, har vi det :)


Kommentarer
Postat av: jannike

I like it!!

2009-11-04 @ 21:35:10
URL: http://jannikejarlbrink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0