Jag - Din personliga puschare!

Sarah (på fikan hos Farfar): Jag hade tänkt att du och jag skulle börja träna.
Fia ( med munnen fullproppad med kokostoppar): Va?
Sarah (med allvarlig blick): Aa. Men det går nog inte.
Fia (med munnen full av pepparkaka. Tittar oförstående.): Va?
Sarah: Ne. Jag behöver någon som puschar mej, inte någon som jag behöver puscha.

***

Nu förstår jag verkligen ingenting? Vad menar människan? Menar hon, att jag, skulle ha dålig självdisiplin?! 

***

Fia: Jag kan visst träna. Bara vi sätter ett mål som jag klarar av. Typ en dag i veckan. Och ingen jävla spinning! Jag kan alla dagar i veckan, utan onsdagar!
Rasmus (lägger sej i av någon jävla anledning!): Ne, för då ska hon kolla på Bonde söker Fru!

***

Vad fan tror folk om mej?!

Sånthär mina vänner! Sånthär kan få mej att börja träna 7 dagar i veckan!

(Kan, jag skrev KAN! Det innebär inte att jag SKA!)


Så Sarah! Kollar du upp om dem har något bra pass på måndag? Anders är hemma vid halv fem, efter det är jag din, alldeles egna, personliga puschare! 


Kommentarer
Postat av: Sarah den elake

Fia! Det låter jättebra :)

Och jag menade bara att vi är allt för lika för att göra något man måste, bättre vi går på pass ;)

2009-11-07 @ 00:12:34
URL: http://sarahjoh.blogg.se/
Postat av: emelie

haha jag fast oftast brukar jag ha koll på vad jag INTE vill ha. Brukar bli många nej och väldigt få njae..kanske. Hade vi haft alla pengar i världen hade det nog blivit lite fler ja! hihi



Det låter som du ska börja träna, fan det måste jag med. Men jag är så jäkla lat!!(skratt)



kramar

2009-11-07 @ 08:02:37
URL: http://minabusungar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0