Godnatt från mej.

Ikväll har Emma och Magnus vart här på middag. Så trevligt så. Anders hade bakat en kladdkaka kvällen till ära :)
Jag har inte fått gjort alls så mycket som jag hade tänkt. Men det gör egentligen inte så mycket. Nya tag imorgon! :) 


Och så en bild till Carro då :) (Här måste jag faktiskt inflika att det är mycket trevligare och mysigare i verkligheten! :)) Förresten, hur går det med eran lägenhet?




Och efter den här bilden sitter ljusen faktiskt rakt i ljusstaken! :)

Parantes igen. Överkastet är vändbart, så på andra sidan är det grått med vita stjärnor.. Jag tror att jag vi kommer att ha det andra hållet sen när väggen är målad. Beror nog lite på vilken grå det blir. Slut parantes. 

Nattinatt!

Kommentarer
Postat av: maria

Det blev ju jättefint. Det överkastet är skitsnyggt har velat ha det sen syrrans lilla pojk fick ett sånt. köpte du det på hemma?

2009-11-08 @ 08:58:09
URL: http://sockerblomma.blogspot.com
Postat av: Anonym

tackar =) Blir ju kanon, gillar sängborden skarpt! Vi har mörkbruna nu bara vanliga tråkiga ikea-malm, men väldigt praktiskt med förvaring så d va ju bra med dina där. E ju riktigt fräscht med vitt till d gråa så d måste vi lösa =)!

Färgen min syster har i vardagsrummet heter förresten Dallasgrå den går liite åt det lila hållet men e riktigt varm o go.

Tyvärr verkar arbetet stå still uppe hos oss...de får inte loss en rörmokare tydligen, segt!! Men tänkte jag/vi ska kolla runt på färger ordentligt snart så man hinner ångra sig några gånger om =)

2009-11-08 @ 11:42:32
Postat av: Bloggägarn

Maria: Japp, hemmabutiken! Finns ett jättefint i rött och vitt också!



Carro: Okej, Dallasgrå får jag kolla upp! :) Vill ju ha en varm! Ja, sängborden känns riktigt rätt hehe. Du får allt skaffa dej en blogg så ma kan få se lite bilder sen! :)

2009-11-08 @ 14:10:12
URL: http://stallakarrsvagensex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0