Bra dag!

Pengarna tog slut - men inte fan kom jag hem med någon färg! :)

Hehe. Får bli en tripp in till stan imån igen, med Anders plånbok!

Just nu sitter det två fjantar i min soffa. (Anders och morbror). Själv hittade jag en gammal vit färgburk och kladdade på ett lager på Hugges byrå. Sitter och väntar på att färgen ska torka - mycket roligt fredagsnöje.

Förresten - Om det är någon som är intreserade av att köpa sängramen och sängborden jag visade bild på härromdagen, så får ni hojta till! Så kan vi komma överens om ett bra kompispris :)

Ikväll har vi vart hos min farfar som fyller år idag. Fikat kakor och käkat clementin. Hugge var så himla, himla duktig! Han har förresten vart en ängel hela dagen. Han har suttit snällt i sin vagn medans vi har sprungit runt i alla jordens affärer. Inte ett ord har han sagt (kanske för att han inte kan prata, konstaterade Sarah idag :)). Och hos farfar var han också helt underbar. Satt nöjt och var med till klockan halv nio, trots att han brukar sova vid sex. Så himla, himla bra är han!

Näpp, nu blir det choklad och tjejfilm i sovrummet! Kram på er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0