Äntligen fredag!

Aaaa! Helt slut är jag nu!
Idag har Malin och Himla, Camilla, William och Alexander, Jannike, Anton och Alicia vait här! Tycker att det har vart jättetrevligt och ananaskakan jag bakade blev faktiskt riktigt lyckad. Såklart glömde jag att ta ett endaste kort!
Men som sagt, nu skulle jag kunnat somna på två röda.

Ikväll kommer Hugos farmor Ankie och Hugos faster Sofia hit. Då blir det fredagsmys för hela slanten. Jag ska försöka mej på att göra ett nytt recept med fläskfile och kantareller. Spännande.

Fast nu får jag nog faktiskt ta och vila en stund i soffan, hoppas Hugo vill det också. 



Go och gla!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för idag!!

2009-11-20 @ 19:41:14
URL: http://lacamilla.webblogg.se/
Postat av: jannike

Tack så mycket själv! Vilken fin kaka du hade gjort:) Ja de ska bli bra. Du får väll komma ner och träna du med? Kram På dej! Just de, har du lust med en promenad på Måndag?

2009-11-21 @ 16:36:13
URL: http://jannikejarlbrink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0